21 Koliko vam je bila tematika preskrbovalnih verig poznana prej (1-zelo malo, 2-malo, 3-srednje, 4-dobro, 5-zelo dobro)? 22 Od kod vam je bila tematika poznana (1-iz prakse, 2-iz predhodnjega študija, 3-drugo-vpišite)? 23 Kakšen je vpliv igre na učni proces (1-moti ga, 2-ne vpliva, 3-izboljša ga)? 24 Ali bi želeli, da se igre uporabljajo v učnem procesu (1-ne, 2-občasno, 3-čim večkrat, 4-drugo-vpišite)? 25 Kaj menite o diskusiji, ki kot del učnega procesa spremlja igro (1-nepotrebna, 2-primerna, 3-preskromna, 4-drugo-vpišite)? 26 Kdaj bi se vam zdelo primerno vključiti več diskusije o igri (1-na začetku, 2-med izvajanjem, 3-na koncu)? 27 Kakšno je bilo vaše razumevanje igre na začetku igranja (1-igre nisem poznal, ..., 5-igro sem zelo dobro poznal)? 28 Kako ocenjujete razvoj vašega razumevanja skozi igro (1-počasi, 2-srednje hitro, 3-hitro)? 29 Ali ste med potekom igre spreminjali vašo strategijo igranja (1-ne, 2-deloma, 3-da)? 30 Ali ste na neki točki v igri občutno izboljšali svoje performanse (1-ne, 2-deloma, 3-da)? 31 Kdaj približno ste v igri izboljšali svoje performanse (1-v prvi igri, 2-v drugi igri, 3-po drugi igri, 4-drugo-vpišite)? 32 Čemu pripisujete izboljšanje svojih performans (vpišite svoj odgovor)? 33 Kako ste videli vojo vlogo v verigi (1-neodvisno od drugih sem poskušal izboljšati svoj rezultat, 2-poskušal sem predvidevati obnašanje drugih in temu prilagodti svoje napovedi, 3-poskušal sem vplivati na igro drugih, 4-drugo-navedite)? 34 Kaj bi želeli v igri spremeniti (vpišite svoj odgovor)? 35 Kako bi igra s tem prodobila (vpišite svoj odgovor)? 36 Ali imate kakšne predloge za izboljšanje igre (vpišite svoj odgovor)? 37 Zakaj je po vašem mnenju igra kljub enostavnim pravilom razmeroma kompleksna (vpišite svoj odgovor)?